Mějte přehled o chování vašich návštěvníků a zákazníků v prostorách vaší prodejny či objektu

Využijte plně potenciál vaší prodejny díky reálnému přehledu o tom, co nejvíce zajímá vaše zákazníky.

až 99 zón,

ve kterých můžete monitorovat chování svých návštěvníků

Míra zdržení (tzv. „dwell time“), zájem o vystavené zboží, detekce pohybu osob, míra přeměny návštěvníka na zákazníka a mnoho dalších zajímavých informací, které vám usnadní obchodně-strategické plánování.

Plný přehled

Získáte přehled na základě reálných dat, co vaše návštěvníky zajímá a jak se v obchodech pohybují.

Zvýšení efektivity prodeje

Vaše podnikání se stane efektivnější. Budete vědět, co, kdy a za jakých podmínek vaši zákazníci chtějí, a můžete jim to ve vhodnou dobu nabídnout.

Zvýšení tržeb

Na základě získaných dat můžete upravit rozmístění zboží v prodejně, načasování slevových akcí, množství obsluhy napříč celým dnem, a tím optimalizovat náklady a zvýšit své tržby.

Zachování soukromí

Naše systémy udržují soukromí vašich zákazníků v naprostém bezpečí. V rámci analýzy a výzkumu se pracuje jen s daty o chování, věku a pohlaví, více není potřeba.

Měření délky front

Čas strávený klienty ve frontách u pokladen rozhoduje nejen o jejich spokojenosti, výši tržeb (objemu nakoupeného zboží), ale i o jejich loajalitě a ochotě se vracet.

Zónové monitorování

Vybraný typ počítací kamery umožňuje monitorovat až 99 nastavených zón v záběru kamery či sestavy kamer s informacemi o jejich návštěvnosti a čase stráveném v zónách. Tyto informace umožňují určit “horká” místa /Heat mapy/ zájmu klientů o vystavené produkty v prodejně. Jde o významný zdroj informací pro váš marketing.

Řada 3D senzorů Xovis s AI pro široké uplatnění

Mohou být instalovány ve výškách mezi 2 až 6 metrů. PC3 senzory dovolují instalace až do 20 metrů). Až 9 senzorů lze kombinovat k vytvoření multisenzoru k pokrytí velkých prostorů. K pokrytí více než 9 senzorů lze s výhodou využít zařízení SPIDIDER, které umožní správu až 200 senzorů k pokrytí záběrem mimořádně rozsáhlých prostorů pro jejich monitoring a analytiku.

Kontaktujte nás a zjistěte, jaká počítadla jsou nejvhodnější pro vaši pro vaši potřebu

Analytika obchodů a sledování velkých prostorů

Pro plynulé sledování chování osob na velkých plochách obchodů a obchodních center k získání analytických informací se využívá vytvoření tzv. Multisenzoru, jež tvoří pravidelné uskupení devíti samostatných senzorů.

Pro sledování ještě větších ploch lze jednotlivé multisenzory shlukovat do sestav až maximálně 200 senzorů pomocí unikátní technologie SPIDER. Technologie multisenzorů a Spideru nabízí perfektní základ pro pokročilé analýzy chování osob v obchodech, ale obecně i v nekomerčních prostorách.

Výsledkem těchto analýz jsou např:

Moderní monitoring zákazníků v obchodech – jak zvýšit tržby a zlepšit zákaznický komfort

Požadavek/Zadání

Obchodníci často čelí výzvě správy dlouhých front, zejména ve špice nebo v obdobích vysoké poptávky. Dlouhé čekací fronty mohou negativně ovlivnit spokojenost zákazníků a vést ke ztrátě prodeje.

Vědět, jak přemístit zdroje, jako jsou pokladní pulty, personál apod. před návalem je obtížné dosáhnout bez spolehlivého a přesného systému, který informuje manažery o:

Řešení

Predikce fronty zahrnuje použití analýzy dat k předpovídání vzniku fronty na základě počtu návštěvníků vstupujících do obchodu v daný čas. Tyto informace pak lze využít k optimalizaci počtu zaměstnanců, úpravě rozložení prodejen a k proaktivní správě front.

Existuje několik důvodů, proč obchodníci potřebují předpověď vzniku fronty včetně:

Výhody

Obchodníci se mohou spolehnout na predikci vzniku fronty pro optimalizaci různých procesů v prodejně.

Přesné odpovědi mohou také pomoc s:

Informační systém managementu a personálu prodejny

Počítání osob na vstupu a výstupu z prodejny pomocí přesných 3D senzorů s AI.

Predikce vzniku front pro management prodejny

Rozlišení osob dle pohlaví a věku /dospělí a děti/

Monitoring počtu zákazníků u pokladen / sledování délky front /

Chování zájmu nakupujících ve sledované části prodejny o nabízené zboží

Vybrané ukázky našich klientů​

Důvěřují nám velké obchodní řetězce a centra.  V těchto prodejnách napříč celou Českou republikou jsme rozmístili bezpečnostní ochranné prvky, bezpečnostní zrcadla, počítadla zákazníků a další systémy, které pomáhají zefektivnit jejich podnikání. Podívejte se, kde všude pomáháme chránit zboží a zvyšovat tržby.

OC Retro
Bratislava
Centrum Černý most
Praha
Galerie Šantovka
Olomouc
Galerie Harfa
Praha
OC Flora
Praha
Westfield Chodov
Praha
BlueStyle - cestovní kancelář
síť poboček
Shopland Opava
Previous slide
Next slide

Chcete zjistit více? Napište nám!

Zkontaktujeme vás co nejdříve od zaslání zprávy a zodpovíme všechny vaše dotazy.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů